Selena är ett stort fan utav Jennifer-

Även stjärnorna själva kan bli rejält nervösa när de träffar på en kändis. När Selena Gomez, 16, sprang in i Jennifer Aniston på toaletten på Woman in film 2009 Awards blev hon så till sig att hon sprang därifrån utan att säga ett ord.  

— Jag träffade Jennifer Aniston på toaletten. När hon sa hej började mina ben att skaka, så jag sprang därifrån. Jag visste inte vad jag skulle göra, för jag fick panik. Hon är min stora idol när det handlar om komedier. Hon är orsaken till att jag ville ha min egen show, berättar Selena för OK! magazine.

Skådespelerskan förklarar vidare att hon är så imponerad av Jennifer att hon lärt sig många av hennes repliker utantill.  

— När hon mottog sitt pris visade de klipp från hennes film. Folk skrattade åt mig, för jag kunde alla repliker. Folk sa typ: ”Wow, du är verkligen besatt”.Spring!rtypanik!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0